محل لوگو

پکیج آموزش ویدیویی ریاضی هفتم از صفر تا صد


پکیج آموزش ویدیویی ریاضی هفتم از صفر تا صد

شما میتوانید برای اطمینان از محصول فصل اول آن را در کانال تلگرامی ما رایگان دریافت کنید:

https://t.me/parsykala

حتمن برای شما هم پیش آمده که فرزندتان در درس ریاضیات پایه خود به مشکل برخورد کند و نتواند آن را بیاموزد خوب دیگر نگران نباشید چون ما مشکل شما را حل کرده ایم.

این پکیج یک پک ویدیویی آموزشی ریاضیات پایه هفتم راهنمایی است که فرزند شما با استفاده از آن میتواند ریاضیات پایه خود را به صورت ساده از صفر تا صد بیاموزد و نگران نباشید چون این پکیج در طی سال ها طرفداران زیادی پیدا کرده و کاملن تضمین میشود که فرزند شما با تماشای مبحث درسی خود به صورت ساده و از صفر تا صد کاملن آن را درک کند و آن را بیاموزد.

لازم به ذکر است که این پکیج در کافه بازار اندرویدی به قیمت 60،000 تومان به فروش میرسید که ما آن را خریداری کرده و شما میتوانید تنها با 20،000 تومان آن را تهیه کنید و آینده فرزندانتان را تضمین کنید.

نکته:بعد از خرید پکیج مورد نظر آن را با نرم افزار WINRAR بازکنید تا مشکلی نداشته باشید شما میتوانید آن را از بازار یا مایکت دریافت کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 50,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 225

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما